ZEWNĘTRZNY DZIAŁ MARKETINGU

Poznaj korzyści współpracy

Działamy kompleksowo dzięki czemu uzyskasz następujące korzyści

Nowi Klienci

Większa sprzedaż

Wysoka skuteczność

Pełna samodzielność

Kompleksowa obsługa

100% Personalizacja działań

Lepszy wizerunek w Internecie

Większa rozpoznawalność

Możliwość skalowania bez ograniczeń

Indywidualne podejście

Metody sprzedaży

Do osiągania wyników wykorzystujemy najskuteczniejsze metody

INBOUND MARKETINGU

Zdobycie zainteresowania

Zbudowanie relacji

Sprzedaż

Lojalność

Najczęściej wybierane warianty

Wariant I

  1. 25 akcji w lejku
  2. 2500zł/msc
    + 500zł budżet marketingowy
  3. 100zł za każdą akcję

Wariant II

  1. 50 akcji w lejku
  2. 4500zł/msc
    + 1000zł budżet marketingowy
  3. 90zł za każdą akcję

Wariant III

  1. 100 akcji w lejku
  2. 8000zł/msc
    + 2000zł budżet marketingowy
  3. 80zł za każdą akcję

Akcja - czynność wykonywana przez PROTIP w każdym miesiącu współpracy.

Post w Social Media

Odpowiedź na opinie

Sesja zdjęciowa

Reklama Google

Ciąg relacji

Wysyłanie Newslettera

Zaproszenie do polubienia

Proces współpracy

Jak wyglądają przygotowania ? (10 dni)

Wypełnienie ANKIETY (Określenie oczekiwań, celów i grupy docelowej)

do 7 dni

Przygotowanie PLANU AKCJI + wyznaczenie KPI (kluczowych mierników efektywności)

WDROŻENIE (Przydzielenie dostępów i wymiana materiałów)

do 3 dni

Przygotowanie MATERIAŁÓW KOMUNIKACYJNYCH

Przykładowa współpraca

WashPro

0
Wykonanych akcji
Kluczowym celem Partnera było zwiększenie rozpoznawalności wśród hoteli i apartamentów w obrębie 200km od Wolina, które piorą pościel w pralniach. Ponadto Partner chciał stać się najbardziej rozpoznawalną pralnią w Polsce. Dodatkowym celem, który pojawił się na pewnym etapie współpracy było również zwiększenie liczby pozyskiwanych klientów przez stronę internetową.

Cel: Większa rozpoznawalność

Osiągnięty

W pierwszym kroku stworzyliśmy unikalny wizerunek pralni WASHPRO (nowe logo, nowa strona, nowa identyfikacja wizualna – przede wszystkim wyróżniająca się na tle innych pralni). Następnie zadbaliśmy o to by na wszystkich portalach opiniotwórczych WASHPRO miała ocenę co najmniej 4,5 i była w TOP3 w kluczowych zestawieniach branżowych i wyszukiwarce Google. Kolejnym krokiem było zainicjowanie akcji, która przyniosła ogólnopolską rozpoznawalność. WASHPRO zorganizowała protest w Warszawie, w którym wzięło udział ponad 500 pralni z całej polski. Po proteście jako reprezentanta wszystkich polskich pralników umówiliśmy Prezesa WASHPRO na wywiady w RMF FM, TVN, TVP i innych mediach. Ponadto Prezes WASHPRO jako reprezentant spotkał się również z Prezydentem Polski oraz prezesami partii PIS, PO, PSL, Konfederacja. Efektem było wystąpienie w wiadomościach oraz dopisanie pralni do beneficjentów tarczy antykryzysowej, co przyczyniło się do fali pozytywnych komentarzy na temat WASHPRO. Obecnie prania WASHPRO prowadzi związek pralników polskich i jest najbardziej rozpoznawaną pralnią w Polsce.

Masz pytania?

Chętnie na nie odpowiemy!

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o naszej pracy, masz pytania lub myślisz o współpracy to zapraszamy do kontaktu!

Podaj nam swój numer jeżeli zależy Ci na szybkim kontakcie.