ZEWNĘTRZNY DZIAŁ MARKETINGU

Pozyskujemy Klientów korzystając z najskuteczniejszych metod reklamowych.

Google Marketing

Facebook Marketing

Instagram Marketing

Youtube Marketing

TikTok Marketing

W jaki sposób działamy?

Docieramy do potencjalnych Klientów spełniających określone parametry, którzy nie mieli przyjemności poznać wcześniej naszej marki oraz oferty. Zdobywamy ich zainteresowanie precyzyjną reklamą przedstawiającą problemy, które nasza marka rozwiązuje. Na tym etapie zależy nam przede wszystkim na tym aby Klient wszedł z nami w interakcję, więc skupiamy się na tym aby polubił, skomentował lub udostępnił naszą reklamę.

Kolejnym etapem jest zbudowanie relacji z Klientami, którzy weszli z nami niedawno w interakcję oraz odbudowanie relacji z tymi Klientami, którzy zapomnieli o naszym istnieniu. W tym celu segmentujemy Klientów na grupy docelowe stawiając na personalizację i w zależności od specyfikacji danych Klientów dobieramy skuteczną formę przedstawienia tego w jaki sposób nasza marka rozwiązuje określone problemy. Na tym etapie celem jest to aby Klient zaczął utożsamiać się z naszą marką, więc skupiamy się na tym aby zaczął subskrybować nasze profile oraz regularnie wchodził z nami w interakcję.

Ostatnim etapem jest rozpoczęcie procesu sprzedażowego i zdeterminowanie Klienta do zakupu. W tym celu przedstawiamy przejrzystą ofertę Klientom, którzy są już gotowi na zakupy. Skupiamy się zarówno na tych Klientach, którzy dzięki wcześniejszym krokom dobrze nas poznali, ale także na tych którzy zostali wyedukowani przez konkurencję oraz tych, którzy szukają bezpośrednio rozwiązań oferowanych przez naszą markę. Na tym etapie celem jest przekierowanie Klienta na stronę internetową, w taki sposób aby dokonał zakupu.

Przykładowa współpraca

Restauracja ART SUSHI

Kluczowym celem Partnera było zwiększenie liczby Klientów odwiedzających restaurację. Partner wyznaczył jako pożądanych Klientów średniozamożnych i zamożnych mieszkańców Warszawy oraz turystów biznesowych. Dodatkowym celem, który pojawił się na pewnym etapie współpracy było również zwiększenie rozpoznawalności wśród kulinarnych influencerów (blogerów, instagramerów itd).

W pierwszym kroku stworzyliśmy unikalny wizerunek restauracji ART SUSHI (nowe logo, nowa strona, nowa identyfikacja wizualna – przede wszystkim zależało nam na tym by nowy wizerunek był modny oraz utożsamiany z segmentem casualpremium). W kolejnym kroku stworzyliśmy 15 reklam w oparciu o lejek marketingowy, których celem jest zapewnienie restauracji stałego dopływu Klientów spełniających określone parametry. Namierzamy potencjalnych Klientów przy pomocy wpisywanych przez nich haseł w Google, oglądanych kanałów na Youtube oraz zainteresowań na Facebooku. Na etapie zdobywania zainteresowania wyświetlamy Klientom reklamy przedstawiające wyróżniki restauracji, pracowników, właścicieli, wnętrze i nagrody. Na etapie budowania relacji angażujemy Klientów do komentowania postów oraz polubienia profilów ART SUSHI. W kolejnym etapie przystępujemy do sprzedaży wykorzystując reklamy sprzedażowe, które determinują Klientów do odwiedzenia lokalu. Mamy przyjemność współpracować z ART SUSHI już ponad 2 lata sukcesywnie zwiększając sprzedaż każdego roku.

Warianty współpracy

Wariant testowy

1200zł/msc

Wariant standardowy

3000zł/msc

OBJAŚNIENIA:

Proces współpracy

Jak wyglądają przygotowania ? (10 dni)

Zawarcie UMOWY i wypełnienie ANKIETY (Określenie parametrów Klientów)

do 3 dni

WDROŻENIE (Przydzielenie dostępów i wymiana materiałów)

do 7 dni

Przygotowanie i weryfikacja Reklam + KPI

do 7 dni

Przygotowanie i weryfikacja Reklam + KPI

Co dalej?

Skontaktuj się z nami i omówimy szczegóły :))

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o naszej pracy, masz pytania lub myślisz o współpracy to zapraszamy do kontaktu!